23 sierpnia 2010

Tunezja. Aranżacje, dekoracje, inspiracje



Ludzie od wieków lubują się w detalach i szczegółach, aranżując je w miłe dla oka kompozycje.


Tak było... i tak jest.






















komentarze ocalone:
  • dodano: 08 sierpnia 2010 11:26
  • Asiu, tak, niektóre zdjęcia są z Hannibal Palace. Troszkę podupada ten hotel, ale to staruszek już - pionier w Port El Kantaoui.
    autor grycela
  • dodano: 07 sierpnia 2010 21:44
    Przeciez to hannibal palace ! JEST PIEKNY :) POLECAM WSZYSTKIM
    autor asia
  • dodano: 09 stycznia 2010 21:57
    Ooooooo aż mi się buzia "rozdziawiła" z zachwytu ! Artystyczna robota, te zdjęcia! A jakie inspirujące.....
    autor Bet
  • dodano: 02 stycznia 2010 8:46
    Bardotka,
    witaj:)
    Jak są zdjęcia, to słów nie potrzeba. Pokazuję to, czego słowami nie da się wyrazić, jeśli nie jest się poetą.

    Milo, że odwiedziłaś "Afrykę moją".
    autor grycela
  • dodano: 02 stycznia 2010 0:56
    ja nie wiem co napisac, zeby slowami wyrazic to piekno ktore tu widze ;))))
    autor bardotka
  • dodano: 12 grudnia 2009 15:03
    Magnumzet, wszędzie można wypatrzyć coś pięknego. Ja akurat na te szczegóły zwróciłam uwagę.
    autor grycela
  • dodano: 08 grudnia 2009 19:31
    Jak tam jest pięknie...zazdroszczę...
    autor magnumzet
  • dodano: 08 grudnia 2009 12:58
    Herbatkowa,
    Witam, chyba po raz pierwszy na tym blogu jesteś? Milo mi:)
    No, te zakręcone schodki to wprost mnie urzekły. A o jakich studzienkach mówisz?
    autor grycela
  • dodano: 08 grudnia 2009 12:23
    przyjemne zdjecia, te zawijane schody i studzienki mi sie podobaja:)
    autor herbatkowa
  • dodano: 06 grudnia 2009 13:11
    Piękne...mało powiedziane...CUDOWNE 
    Ach, aż bym chciała tam teraz być 
    Pozdrawiam Serdecznie 
    autor annika
  • dodano: 05 grudnia 2009 18:59
    Też lubię Anno styl mauretański. Tę lekkość w nim i elegancję. Liczne arkady kolumnowe i taką orientalną dekoracyjność.
    autor grycela
  • dodano: 05 grudnia 2009 11:56
    Cudowne te detale. Uwielbiam styl mauretański, podobają mi się arabeski. Jest to dowód, że w dekoracjach można obejść się bez wizerunków ludzi i boga.
    Pozdrawiam.
    autor Anna
  • dodano: 03 grudnia 2009 18:44
    Powiedziałabym nawet, że z drobiazgów i szczegółów życie złożone, czyż nie?
    autor grycela
  • dodano: 03 grudnia 2009 6:05
    Szczegóły są bardzo ważne! Tak w architekturze jak i w życiu...
    Mieszkanko na Żoliborzu polecam na Żoliborzu Oficerskim lun na Dolnym Żoliborzu...Tanio nie jest, ale jest:)
    Pozdrawiam rano
    Vojtek
    autor vojtek
  • dodano: 01 grudnia 2009 14:05
    Dawnodawnotemu,
    a ja zazdroszczę Afryce ciepełka i słońca.
    autor grycela
  • dodano: 30 listopada 2009 23:07
    Będę szczera.Tej Afryki to ja Ci troszkę , a moze bardzo , zazdroszczę.
    autor ula
  • dodano: 30 listopada 2009 19:20
    Jagoda, właśnie bardzo lubię takie detale i szczegóły fotografować. Podczas wycieczek często się ich nie zauważa.
    autor grycela
  • dodano: 30 listopada 2009 14:51
    a swoją drogą miło nacieszyć oczko takimi pięlnymi zdjątkami
    autor Jagoda
  • dodano: 30 listopada 2009 10:44
    Witaj Mario na tym blogu. Cieszę się, że zdjęcia się podobają.
    autor grycela
dodano: 30 listopada 2009 10:28
Naprawde piekne zdjęcia.
autor Maria-Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to..można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w..okienku NAZWA wpisać nick i w..okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w..komentarzu.

W komentarzu można stosować kursywę i czcionkę pogrubioną.