29 marca 2016

Uroczy "Nowy Roczek" potrzebuje pomocy

    Pamiętacie uroczy Nowy Roczek, który Gościom tego bloga życzył szczęśliwego Nowego Roku? Ma na imię Patryk. Ciężko zachorował i potrzebuje finansowego wsparcia na kosztowne leczenie. 
Dziś jest uczniem pierwszej klasy.

http://grycela.blogspot.com/2012/12/koniec-roku-koniec-czego.html

Z mojej rodziny, poznaliście także Małgorzatkę - mamę Patryka - TUTAJ. 


  Prosimy, bardzo prosimy, pięknie prosimy o przekazanie 1% podatku.

Jest już dość późno. Pozostał tylko miesiąc na rozliczenie podatkowe, ale sporo czasu pochłonęło załatwianie formalności i stosownych dokumentów związanych z wpisem naszego Patryczka do rejestru podopiecznych fundacji "Zdążyć z pomocą". Wiem, że wiele osób zdążyło już rozliczyć PIT za 2015 rok. Podobno jednak ordynacja podatkowa zezwala na złożenie korekty, jeśli PIT nie zawierał 1% darowizny. 

Oto dane dotyczące naszego Patryczka:

Kowalik Patrycjusz

Dane podopiecznego:
Nr subkonta: 
29257
Województwo: 
lubelskie
Data urodzenia: 
2009-08-10
Schorzenie: 
guz mostu, guz konara mostu


Przekaż 1% podatku


W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904


W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 

29257 Kowalik Patrycjusz


Dla szybszej weryfikacji i księgowania wpłat bardzo prosimy nie wpisywać zdrobnień ani słów odmienionych przez przypadki jak również słów: dla, na, leczenie, rehabilitacja, itp.

Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.


Jak przekazać 1% podatku?

Wystarczy wypełnić odpowiednie rubryki w rocznym zeznaniu podatkowym PIT (28, 36, 36L, 37, 38):

a przelewu pod wskazany nr KRS dokona Urząd Skarbowy.

    
 Można też wpłacać darowizny bezpośrednio na konto fundacji 


na wskazane subkonto podopiecznego.  

Po wpisaniu nazwiska dziecka,  

na stronie fundacji  pokazują się dane do wpłaty. 

Wpłaty prosimy kierować na konto:


Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"

Bank BPH S.A.
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615

Tytułem:
29257 Kowalik Patrycjusz, darowizna na pomoc i ochronę zdrowia



D z i ę k u j e m y

Drodzy Blogerzy!
Zalinkujcie, proszę - w miarę możliwości -  tę notkę na swoich blogach. To także znacząca forma pomocy.
  

61 komentarzy:

  1. Patrycjusz, trzymaj się! Zdążymy z pomocą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie leży pod kroplówką w szpitalu.

      Usuń
    2. Posyłam uśmieszki i macham ręką. Pacjent na pewno okaże się "twardzielem" ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

      Usuń
    3. Musisz długo machać, bo w tej chwili śpi i nie widzi machań. ;)

      Usuń
    4. I JA MACHAM - PATRYCJUSZ - TRZYMAJ SIĘ !!!!!

      Usuń
  2. Grycelko - zrobię, co mogę, mój PIT, to znaczy jeden procent obiecałam już strażakowi, który pomocy potrzebuje, ale PIT mojej Mamci będzie dla Patrycjusza, za to ja zrobię wpłatę tylko ... sorry, wyciapałam cały debet, będę miała dostępne pieniążki dopiero 3-go kwietna , wtedy zrobię fruuuu z całego serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, jeszcze do brata zadzwonię, on chyba jeszcze ma "wolny" procent, dam znać jak coś będę wiedziała, bo może ktoś ze znajomych ...

      Usuń
    2. Dziękuję Malinko. Tylko nie odbieraj sobie od debetowych ustów. :)

      Usuń
    3. spoko :-) w moim zawodzie debety to oczywista oczywistość ... jest czas czekania i czas "mania" .. a debety są po to by ich w tym pierwszym czasie używać :-) gdybym nie mogła to bym nie obiecała :-)

      Usuń
    4. Obyś czas "mania" miała i miała...

      Usuń
  3. Jurek O.
    Nasze 1% już rozliczone. Dokonam wpłaty na konto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Tak myślałam, że wiele osób już rozliczyło 1%.

      Usuń
  4. Niestety moja pani księgowa już zadysponowała "1%". Ale rozpuszczam "wici" w rodzinie i wśród znajomych, bo większość z nich, pituje na ostatnią chwilę. Coś na pewno wykombinujemy.

    Pozdrowienia dla "Nowego Roczka". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpuszczaj Andrzeju, rozpuszczaj... kombinuj... a wdzięczność "Nowego Roczka" będzie ogromna.

      Usuń
  5. Ja już 1% rozliczyłam, ale grosik dorzucę na konto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostro blogowa > pomyślę jutro co się da zrobić. Dziś ledwie żyję po bardzo wyczerpujących świętach. Chyba mąż jeszcze nie rozliczył PIT-a; ale gdyby, to może znajdzie się inne rozwiązanie; a tymczasem oddaję swój blog do Twojej dyspozycji; pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Właśnie zauważyłam, że na stronie "Zdążyć z pomocą" jest bardzo przystępny w obsłudze program do rozliczenia PIT'a:

      http://dzieciom.pl/chce-pomoc/przekaz-nam-1-procent

      Usuń
  7. Ja też niewiem czy mąż już podatek rozliczył ale rozniosłam wici na FB, Pinterest i Google. Troszku to późno, bo wiele osób już się rozliczyło ale dla chcącego nie ma nic trudnego.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :)

      Faktycznie jest trochę późno, ale czasochłonne było zdobycie odpowiednich dokumentów.

      Usuń
    2. No właśnie, zawsze z tą całą dokumentacją jest kłopot. Och ta cała biurokracja! Pozdrowienia dla Nowego Roczka...
      Bużka!
      PS.
      Tym razem zapraszam Cię tu:
      http://pomysly.blog.onet.pl/2016/04/01/moje-plecionki-takietam-ki/

      Usuń
    3. Odpozdrawiamy serdecznie. ♥
      Z zaproszenia skorzystam.

      Usuń
    4. Witam.
      alEllu napisałam coś tam o plażowej fryzurce tu:
      http://pomysly.blog.onet.pl/2016/04/22/911/

      Pozdrowionka.

      Usuń
  8. Mam dobre wieści i optymistyczne obserwacje. Wszyscy moi współpracownicy, którym zaproponowałam przekazanie 1% dla Patrycjusza, z ochotą, a nawet wręcz z entuzjazmem przyjęli propozycję. Ludzie chętnie pomagają komuś wskazanemu przez osobę której ufają. Dlatego myślę, że takie "szeptane polecanki" są najbardziej efektywne.
    Posiaduszkowicze! Szeptajmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha, jeszcze jedna wskazówko-rada: Celujmy szeptem w młodych ludzi! Dochody może mają nie imponujące, ale czekają z rozliczeniem na ostatnią chwilę:)) Nie to co my, solidna, punktualna starszyzna...

      Usuń
    2. O! Dobre rady są zawsze bardzo dobre. I ja posłucham, i tak też zrobię.

      Usuń
  9. Dopiero terazdorwałam się do kompa i Twój apel poczytałam. Nie rozliczam pitów ale przeciez jest inna droga prawda??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko inną drogą trzeba angażować własne pieniądze, a z PIT'a wpłaci urząd skarbowy.

      Usuń
  10. Ja z polecenia Ja-Gi. PIT juz rozliczyłam, wpłacę na konto. Pozdrawiam serdecznie, chłopczykowi życzę zdrowia i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I my serdecznie pozdrawiamy i bardzo dziękujemy. :)

      Usuń
  11. Wybacz, ale rozliczaliśmy się jeszcze w lutym, a finansowego wsparcia z własnej kieszeni nie mogę udzielić, ponieważ sami borykamy się z poważnym problemem zdrowotnym 4 dzieci i moim. Najmłodszy syn w tej chwili ma rehabilitację, a od czerwca będzie w sanatorium.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to zrozumiałe i zupełnie nie ma czego wybaczać. Życzę dzieciom, jak i Tobie, Eremi, zdrowia i wszystkiego dobrego. Trzymajcie się! Wspieram duchowo.

      Usuń
  12. AlEllu, mąż już w lutym rozliczył nasz PIT, od wielu lat jeden procent przekazujemy pewnemu Dawidowi ze Szczecina, chłopczykowi z autyzmem, którego poleciła mi Lotka.
    Zaraz zagadam na GG do syna, bo on chyba jeszcze się nie rozliczył i podam mu numer KRS Patryczka.
    Mocno trzymam kciuki za Jego zdrowie.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Anno i równie gorąco pozdrawiamy.

      Usuń
    2. AlEllu, syn jeszcze nie rozliczył się, wiec przekaże Patryczkowi 1%, choć to nie będzie zbyt wielka kwota, ale od Lotki wiem, że co roku na konto Dawidka wpływa bardzo duża ilość pieniędzy, która wystarcza na rehabilitację chłopczyka.
      Oby Wam się udało! PATRYCZEK MUSI BYĆ ZDROWY!
      Uściski dla Was wszystkich.

      Usuń
    3. Anno, bardzo dziękuję Tobie i Twojemu Synowi. 1%, jak to jeden procent, nie jest wielką kwotą przy małych i średnich dochodach, ale ziarnko do ziarnka... I jak, w przypadku Dawidka uzbierać można znaczącą kwotę.

      Usuń
    4. AlEllu, zajrzyj na swoją pocztę na WP, bo o czymś do Ciebie napisałam.

      Usuń
    5. Zajrzałam, przeczytałam, odpowiedziałam.

      Usuń
    6. Byłam dziś na działce i najbliższa sąsiadka, o której często piszę na działkowym blogu, pani Tolu, też przekaże Patryczkowi 1%.

      Usuń
    7. Miało być: pani Tola. To naprawdę wspaniała starsza pani- życzliwa i uczynna.

      Usuń
    8. Zawsze bardzo ciepło pisałaś, Anno, o Pani Toli. Dzięki temu, polubiłam ją, jak dobrą znajomą. Podziękuj, proszę, w naszym imieniu.

      Usuń
  13. AlEllu, 1% już wcześniej przekazałam na hospicjum, ale to nic nie szkodzi. Melduję, że wpłaciłam bezpośrednio na konto Fundacji z dopiskiem dla Patrycjusza.
    Małemu życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Apel puszczony dalej ;) Na samym początku notki... https://zyciecelta.wordpress.com/2016/04/01/otagowane/

    Pozdrawiam i szczęścia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy, Celcie. Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń
  15. AlEllu, ktoś zasypuje ślady Garbatego na Twojej pustyni! Ktoś cię śledzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matkokochana, czyżby dżihadyści?

      Usuń
    2. To ja! Primaaprilisek:))))

      Usuń
    3. A to Ci się udało. A tak naprawdę, to faktycznie dżihadyści budują siatkę na "mojej" pustyni.

      Usuń
  16. Elu.
    Ja jeszcze nie złożyłem pitu. Ale muszę to szybko zrobić bo chyba na dłużej wyjadę z Warszawy. Sam nigdy nie wypełniałem tego dokumentu. najlepiej będzie jak po prostu wyślę pewna kwotę bezpośrednio do fundacji. I zaraz się do tego zabieram.
    Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vojtku, samodzielne wypełnienie nie jest trudne. Zawsze zlecałam komuś, ale zapłata za rozliczenie PIT'a była wyższa od naliczonego jednego procenta. W tym roku pobrałam programik do rozliczenia, który poprowadził mnie krok po kroku:
      http://dzieciom.pl/chce-pomoc/przekaz-nam-1-procent

      Usuń
  17. Elu. przed chwilka Internetem puściłem pieniążki na konto Patryka. Zrobiłem to po raz pierwszy. I na blogu na końcu dałem odpowiednią notkę sprawdź. Pozdrawiam Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękujemy Vojtku, i za pieniążki, i za propagowanie apelu.

      Usuń
    2. Mam do Ciebie pełne zaufanie. Jesteś blogerką a nie BLAGIERKĄ :)
      Krótko, zwięźle i na temat.

      Usuń
  18. Tak dużo nieszczęść na świecie, boli bardziej, kiedy dotyczy to dzieci. Dopiero wysłaliśmy pieniążki dla dziewczynki chorej na glejaka. Życzę Wam wytrwałości, wiem co czujecie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamieściłam Wasz post na Facebooku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. AlEllu, właśnie dzisiaj syn wypełnia swój PIT, więc Patryczek dostanie od niego kilkanaście złotych. Sąsiadka z działki już wysłała swój PIT.

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to..można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w..okienku NAZWA wpisać nick i w..okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w..komentarzu.

W komentarzu można stosować kursywę i czcionkę pogrubioną.