22 lutego 2022

22.02.2022. Ile od siebie damy, tyle zbierzemy

 Anielska data to czas na wielkie zmiany!

 22.02.2022.   Ten dzień nie należy do zwykłych i może przynieść wiele dobra.  Datę złożoną z tylu dwójek nazywa się anielską. Zdarza się 60 razy w każdym tysiącleciu i kojarzy się z harmonią, miłością oraz pozytywnym myśleniem. Dodatkowo data ma w sobie dwa zera, wypada w drugi dzień tygodnia i 22 dzień księżycowy. W numerologii  dwójka symbolizuje także partnerstwo i otwarcie na drugą osobę. Pomyślmy więc o naszych relacjach z innymi ludźmi, wewnętrzną  równowagą i o harmonii w naszym życiu.  Dzień Anielski  podobno oddaje dokładnie to, co podarujemy innym.

       Warto dziś zadbać  o to, by zrozumieć osoby, z którymi straciliśmy kontakt. Nieważne, czy z powodu kłótni, czy przypadkowo. W takim dniu nie wolno się kłócić, rzucać obelg i krzyczeć, ponieważ słowa, czyny i emocje do nas powrócą.  Trzeba odrzucić wszystkie negatywne emocje i krytyczne nastawienie do innych. Natomiast takie nastawienie wobec siebie spisać dzisiaj na kartce, którą należy spalić.

       Nigdy nie przywiązywałam wagi do numerologii czy wróżbiarstwa. Co jednak szkodzi, by wierzyć w to, że  Wszechświat może pomóc w realizacji wszelkich działań, które nie będą ze szkodą dla innych oraz uwolni nas od wszelkiego złego nastawienia? Drugi raz taka okazja nie trafi się. Przynajmniej w moim życiu.

Tak więc… Działam!

Do odbudowania relacji - z tymi, co w pobliżu - wystarczą miłe gesty i przytulanki, o!

Do odbudowania relacji z oddalonymi -  telefon lub Internet, o!

Do odrzucenia złej samokrytyki - kartka, ołówek i zapałki, o!


Halo, halo! Wszechświat wysyła komunikat, że wszystko wokół nas wygląda lepiej, niż na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać.

36 komentarzy:

  1. Otwieram wielki worek na dobre emocje i dary z niebios! Niech wlatują mimo szarości, wiatru i znikającego słońca. A to co zbierze się w worku posyłam natychmiast na Ukrainę.
    Już mi lepiej po przeczytaniu tego tekstu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechaj ten worek wypełni się po brzegi wszystkim, co dobre, o!
      A pan Terlecki chyba przejął się dzisiejszym Anielskim Dniem, bo nawet w swoim rozumieniu pochwalił Putina.

      Usuń
    2. No to czekam aż się Wszechświat wykaże:))

      Usuń
    3. Tak jest! Jeśli posiejemy i posadzimy, niech Wszechświat obdarza dobrymi zbiorami.

      Usuń
  2. A ponoć dawać powinno się bez nadziei na zysk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowa jest raczej o zbieraniu, a nie zyskiwaniu w dosłownym znaczeniu.

      Usuń
  3. Trzeba szukać pozytywów. Im więcej pozytywnej 3nergii wysyłamy w świat, tym większa szansa na jego zmianę i pokonanie zła, które dzisiaj tak się rozpanoszyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta pozytywna energia odmieniła szaleńców i złoczyńców.

      Usuń
  4. Dzięki Tobie i tej dacie dowiedziałem się czym jest ambigram. Otóż palindromowa dzisiejsza data jest także ambigramem, czyli czytana "do góry nogami" jest także palindromem złożonym z siódemek i zer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłam się siódemką. Właśnie wyczytałam, że symbolizuje filozofię i mądrość.

      Usuń
    2. Ciekawe te ambigramy chociaż...Przerobienie 2 na 7 to trochę naciągane:))

      Usuń
    3. To taka siódemka z zawijaskiem.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. A dodatkowo data jest ładna. ;) :)

      Usuń
    2. Podobno urodzona wczoraj dziewczynka dostałaby taki oryginalny pesel z samych dwójek o zer. Ale żadna dziewczynka się nie urodziła.

      Usuń
    3. No właśnie chłopców jakoś to nie dotyczy - nie wiem dlaczego? Trzeba by znać klucz według którego nadaje się pesele. Nie widziałam, że płeć ma tu znaczenie.

      Usuń
    4. W Peselu jedna z cyfr oznacza płeć. Chłopcy mają cyfrę nieparzystą.

      Usuń
    5. To tłumaczy wszystko.
      Jednak numerologia w mądrość Wszechświata nie powstrzymała szaleństwa Putina.

      Usuń
    6. Szaleńców nic nie powstrzyma. Może tylko żółte tabletki. Straszne, co się stało. Wojna!

      Usuń
  6. Kochana, wczorajsza data przyniosła mi tyle stresu, że głowa mała!
    Ratowałam koleżankę , która dowiedziała się o śmierci mamy, myślałam, że ona sama na zawał mi zejdzie, a tu uczniowie, nagłe zastępstwo, pomoc koleżance, własne obowiązki ...ja dziękuję za taką anielskość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Numerologia jest dla mnie daleka i nie wierzę w nią, ale zawsze 8 mi towarzyszy. Mimo wszystko chyba zobaczę co tam pod 8 się znajduje - hahaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem, znaczenie jakiej cyfry miałabym zgłębić.

      Usuń
    2. Witam ponownie. Z tego co pamiętam, to chyba sumuje się wszystkie cyferki związane z datą urodzin. Załóżmy, że jesteś urodzona dzisiaj 24.02.1954 więc sumujesz: 2+4+0+2+1+9+5+4 = 27. I teraz 27 znów rozbijasz i sumujesz 2+7 = 9. Twoją liczbą w numerologii jest 9.

      Moją według obliczeń nie jest na prawdę 8, bo 6 ale cyfra 8 pojawia się cały czas:
      urodziłam się 8 dnia jednego miesiąca;
      zaręczyłam się też 8 dnia jednego miesiąca;
      męża poznałam 8 dnia jednego miesiąca;
      ślub wzięty 8 dnia jednego miesiąca itd...
      Nawet w numerze telefonu mam więcej 8 niż innych cyfr - hahahaha.

      Usuń
    3. Pięknie dziękuję za te informacje. :)

      Usuń
  8. Nie przywiązuję wagi do numerologii, dla mnie kazda cyfra jednakowo ważna.
    Ta anielska data przyniosła cierpienia dla ludzi, bo nieoczekiwane przez Ukrainców i ich rodzin, a świat będzie się przyglądał i opowiadał o niby-restrykcjach. Śmiech przez łzy.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę świat działa. Oby to pomogło, choć nie bardzo wierzę, bo czy szaleniec może się przejąć restrykcjami?

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że ta data zmieni świat na lepszy. Tymczasem nastała wojna...

      Usuń
    2. Ach, myślę, że ona nie ma dużo do rzeczy. W końcu Putin mógł zaatakować Rosję kiedy chciał... A że zrobił to dwa dni później...

      Usuń
    3. Karolino, chciałaś zapewne napisać, że Putin zaatakował Ukrainę.

      Usuń
    4. Oczywiście, przepraszam za pomyłkę. To pewnie ze stresu...

      Usuń
    5. Nie ma za co przepraszać. Wszystkich ogarnął stres...

      Usuń
  10. A ja 2.02.2002 (20 lat temu) spadłam z konia i wywichnęłam bark - nie wspominam wiec daty z dwójek i zer anielsko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo współczuję zwichnięcia barku. Szczęście jednak, że nie stało się nic gorszego. Może więc nie wspominać tak źle tej daty?

      Usuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to..można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w..okienku NAZWA wpisać nick i w..okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w..komentarzu.

W komentarzu można stosować kursywę i czcionkę pogrubioną.