17 sierpnia 2022

Chełm - zdjęcia z drona

 


    Przepraszam Blogowe Koleżeństwo, że nie odwiedzam zaprzyjaźnionych blogów, a także nie odpowiadam na komentarze Posiaduszkowiczów. Otóż 19 lipca 2022 roku rozpoczął się u mnie remont. Trwał trzy tygodnie. Obecnie ogarniam mieszkanie i oczekuję na stolarza, którego wizyta opóźnia się. Przez to, na razie kuchnia nie jest zagospodarowana i tak muszę sobie radzić: 


Znalazłam chwilkę, by pobuszować w internetowej sieci i trafiłam na ciekawe zdjęcia mojego miasta. 

Podaję link: https://www.facebook.com/Che%C5%82m-z-drona-109519550946810/photos

 

Na zachętę do obejrzenia wszystkich zdjęć - jedno - z chełmskim misiem -  kopiuję.

https://www.facebook.com/Che%C5%82m-z-drona-109519550946810/photos/356034286295334

Chełm i okolice - linki

22 komentarze:

  1. No, no, no - zdjęcie z drona robi wrażenie. Pozdrawiam i życzę jak najszybszego uporania się z bałaganem po remoncie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja jestem pod wrażeniem.
      Za życzenia dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Och, remont to gorsze, niż najazd wojsk, podziwiam Cię za cierpliwość i życzę rychłego zakończenia. Polska z góry jest piękna:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majstrów miałam bardzo dobrych, więc remont był bezstresowy. Wspaniali zarówno jako fachowcy, jak i towarzysze "niedoli".
      Dziękuję za życzenia i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ładnemu to i z drona jest ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak do tej pory wszystkie naprawy i remonty (od serwisu RTVComp, poprzez hydraulikę, wymianę okien i zabudowy szafek) wykonywałem sam. Nie mam bowiem zdrowia i cierpliwości do majstrów, którzy majstrują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie ma nic gorszego niż remont mieszkania, na szczęście całe mieszkanie wraz z balkonem mam wyremontowane.
    Zerknęłam na zdjęcia z drona i wydaje mi się, że na jednym z nich widać Twoje osiedle.
    Serdecznie pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widać moje osiedle. Nie mylisz się, Anno. Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Niewiele jest gorszych rzeczy od remontu, ale znam ludzi, którzy świetnie to znoszą. Ja jednak przywiązuję się do miejsca, nawet jeśli trąci ono myszką starości i niedoskonałości estetycznej. Myślę, że może to wynikać z mojej wrodzonej niecierpliwości. Zdarzyło mi się dwa lub trzy razy w życiu przemalować kuchnię ... w nocy, aby nie marnować na tę czynność dnia. A Chełm to piękne miasto, choć byłem w nim tylko dwa razy w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę sobie z remontami dość dobrze. Nie znoszę tylko majstrów - partaczy i bajerantów. Czasy, kiedy sama odnawiałam mieszkanie już... Niestety minęły...

      Usuń
    2. Dobrze, że masz to już za sobą.
      Czy świętujesz Dzień Bloga AD 2022?
      Ja składam Ci serdeczne gratulacje z tej okazji i spełnienia oczekiwań ze strony bliskich i tzw. blogosfery

      Usuń
    3. Dnia Bloga nie świętowałam, bo o nim nie pamiętałam. Bardzo dziękuję za życzenia, które odwzajemniam.

      Usuń
  7. Po pierwszym zdjęciu myślałem, że to z Ukrainy - i że znowu jakiś sedes ruscy zajumali ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech ci dzisiejsi majstrowie... czasami po nich trzeba poprawiać samemu. Zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to..można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w..okienku NAZWA wpisać nick i w..okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w..komentarzu.

W komentarzu można stosować kursywę i czcionkę pogrubioną.